Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Rozsiahlejšie články s diskusiou.
ambassador
Príspevky: 2689
Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa ambassador »

Hosť napísal:"Panna Maria oroduj za nas hriesnikov."
Když už jste na to klikli, přemýšleli jste o tom, proč by to měl adventista a vůbec protestant vyslovovat? Jen doufám, že to nenapsal někdo kdo je si vědom toho, že je jenom jeden přímluvce a žádný jiný "orodovník".

Jsou jen dvě oblasti:
1. Něco co je žádoucí změnit. Takové jsou podnětné a mohou být přínosem.
2. Něco co není možné změnit, to co by bylo zpronevěrou a snížením Boha.
Z toho důvodu některé otázky jsou z mého pohledu banální, forma zabavit se na účet adventismu.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

ambassador napísal:
Hosť napísal:"Panna Maria oroduj za nas hriesnikov."
Když už jste na to klikli, přemýšleli jste o tom, proč by to měl adventista a vůbec protestant vyslovovat? Jen doufám, že to nenapsal někdo kdo je si vědom toho, že je jenom jeden přímluvce a žádný jiný "orodovník".

Jsou jen dvě oblasti:
1. Něco co je žádoucí změnit. Takové jsou podnětné a mohou být přínosem.
2. Něco co není možné změnit, to co by bylo zpronevěrou a snížením Boha.
Z toho důvodu některé otázky jsou z mého pohledu banální, forma zabavit se na účet adventismu.
"Protestanti sa veľmi silne stavajú proti tomu, aby bola Mária nazývaná „matkou Božou“, pretože to neučí Biblia. No ak je Pán Ježiš ako oni tvrdia časťou trojice, teda je Bohom v takom istom zmysle, ako jeho Otec, Mária by mala byť Bohorodičkou. Nepomôžu ani úskoky, že ona ho porodila iba ako človeka, pretože protestanti sami tvrdia, že Pán Ježiš je v jednej osobe Boh, aj človek (Bohočlovek). Ak je Bohom, musel byť Bohom vždy a nie sa ním stať. Svoje Božstvo by nemohol ani odložiť, alebo sa ho vzdať, čo len na krátku chvíľu (Žid. 13:8). Ak je teda trojica pravdou o Bohu, katolíci nazývajú Máriu Bohorodičkou oprávnene. Pred koncilom v Konstantinopole (r. 381) nikoho ani len nenapadlo, že Mária by mala byť matkou Božou, prišlo to logicky až po ustanovení trojice."

Viac tu: http://jedinyboh.webnode.sk/news/odporu ... i-biblii-/

mikim
Príspevky: 2261
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Karol Schneider napísal:
ambassador napísal:
Hosť napísal:"Panna Maria oroduj za nas hriesnikov."
Když už jste na to klikli, přemýšleli jste o tom, proč by to měl adventista a vůbec protestant vyslovovat? Jen doufám, že to nenapsal někdo kdo je si vědom toho, že je jenom jeden přímluvce a žádný jiný "orodovník".

Jsou jen dvě oblasti:
1. Něco co je žádoucí změnit. Takové jsou podnětné a mohou být přínosem.
2. Něco co není možné změnit, to co by bylo zpronevěrou a snížením Boha.
Z toho důvodu některé otázky jsou z mého pohledu banální, forma zabavit se na účet adventismu.
"Protestanti sa veľmi silne stavajú proti tomu, aby bola Mária nazývaná „matkou Božou“, pretože to neučí Biblia. No ak je Pán Ježiš ako oni tvrdia časťou trojice, teda je Bohom v takom istom zmysle, ako jeho Otec, Mária by mala byť Bohorodičkou. Nepomôžu ani úskoky, že ona ho porodila iba ako človeka, pretože protestanti sami tvrdia, že Pán Ježiš je v jednej osobe Boh, aj človek (Bohočlovek). Ak je Bohom, musel byť Bohom vždy a nie sa ním stať. Svoje Božstvo by nemohol ani odložiť, alebo sa ho vzdať, čo len na krátku chvíľu (Žid. 13:8). Ak je teda trojica pravdou o Bohu, katolíci nazývajú Máriu Bohorodičkou oprávnene. Pred koncilom v Konstantinopole (r. 381) nikoho ani len nenapadlo, že Mária by mala byť matkou Božou, prišlo to logicky až po ustanovení trojice."

Viac tu: http://jedinyboh.webnode.sk/news/odporu ... i-biblii-/
Karol za ten odkaz na jediného pravého Boha ti dávám 1*, tak přehledně jsem to ještě nečetl, a budu odkaz odteď používat proti zastáncům falešné trojice...

ještě bych to poopravil a z 1* srazil na 1-, protože:

Ježíš byl oslaven božskou slávou již v nebi dávno předtím než byl svět, nikoliv až po vzkříšení a odchodu do nebe kde získal od Otce svou slávu znovu. A také samozřejmě neodešel do nebe jako duch (což je klasická bajka SJ), ale jako oslavený člověk, nebyl vzkříšen jako duch, ale bylo vzkříšeno Jeho tělo, které vylo následně oslaveno.

Jan 17x5: A nyní ty Otče, oslav mne svou slávou, kterou jsem měl u Tebe, dříve než byl svět.

Jan 17x24: Otče, chci, aby také ti, které jsi mi dal, byli se mnou tam, kde jsem já, ať hledí na mou slávu, kterou jsi mi dal, neboť jsi mě miloval již před založením světa.

Koloským 1x19: Plnost sama se rozhodla v něm přebývat…Bohu se zalíbilo všechnu plnost složit v něm/B21st./

Plnost Boží (Boha Otce nejvyššího) se v něm rozhodla přebývat, takže byl Božím Synem se všemi atributy Božství před založením světa i po vzkříšení. Ovšem to samozřejmě neplatilo, když byl člověkem zde na zemi.

Koloským 2x9: V něm je přece vtělena všechna plnost božství.

Filipským 2x6-8: Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl. 7 nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka 8 se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži.

Jan 14x28:…Jestliže mě milujete, měli byste se radovat, že jde k Otci, neboť Otec je větší než já.

Matouš 20:23: Praví jim: "Můj kalich budete pít, ale udělovat místa po mé pravici či levici není má věc; ta místa patří těm, jimž je připravil můj Otec."

Začínám věřit tomu, že jak říká Ježíš, že Jeho Otec je větší jak On tak to neříká jen proto, že je v tu chvíli jen jako člověk na zemi a Otec v nebi je vyšší, ale protože je Otec opravdu vyšší bytostí než On, který může udělovat místa po pravici i levici, což ani Ježíš po vzkříšení a obdržení své slávy jako Boží Syn nemůže udělovat (i když by to samozřejmě jistě zvládl také).

Proto věřím, že mít plnost Boží neznamená rovná se ve všem stejně Bohu Otci, ale znamená to, že jsou ve všem myšlení a konání zajedno a může třeba odpouštět i hříchy jako Jeho Otec.

Marek 2x5: Když Ježíš viděl jejich víru, řekl ochrnutému: „Synu, odpouštějí se ti hříchy“.

Marek 2x7: „ Co to ten člověk říká? Rouhá se! Kdo jiný může odpouštět hříchy než Bůh!“

V nebi byl Božím Synem ve kterém byla přímo vtělena všechny plnost boží, na zemi byl člověkem ve kterém byla také nepřímo "vtělena" plnost Boží skrze Otce který byl s ním jako člověkem, a dělal skrze Ježíše Krista všechny zázraky, tzn., že ni jeden zázrak Ježíš nevykonal sám za sebe (ze sebe svou mocí), protože žádnou svou boží moc neměl (byla potlačena zatímco byl člověkem). A nepřišel konat svou vůli, ale Boží vůli.

Skutky 2x22: Muži izraelští, slyšte tato slova: Ježíše Nazaretského Bůh potvrdil před vašimi zraky mocnými činy, divy a znameními, která mezi vámi skrze něho činil, jak sami víte.

Skutky 10x38: Bůh obdařil Ježíše z Nazareta Duchem svatým a mocí, Ježíš procházel zemí, všem pomáhal a uzdravoval všechny, kteří byli v moci ďáblově, neboť Bůh byl s ním.

Židům 10x5-7: Proto Kristus říká, když přichází na svět: „Oběti ani dary jsi nechtěl, ale dal jsi mi tělo. V zápalné oběti ANI V OBĚTI ZA HŘÍCH, Bože jsi nenašel zalíbení. Proto jsem řekl: Zde jsem, abych konal, Bože, tvou vůli, jak je o mě v tvé knize psáno.

Lukáš 24:25-26: A on/pozn.Ježíš/ jim řekl: „Jak jste nechapaví! To je Vám tak těžké uvěřit všemu, co mluvili proroci! Což neměl Mesiáš to vše vytrpět a tak vejít do své slávy?


Ježíš vstal z mrtvých jako člověk Pán Ježíš nikoliv jako duch:

Židům 13x20: A Bůh pokoje, který pro krev stvrzující věčnou smlouvu vyvedl z mrtvých velikého pastýře ovcí, našeho Pána Ježíše.

1. Petrova 3x18: Vždyť i Kristus dal svůj život jednou provždy za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu. Byl usmrcen v těle, ale obživen Duchem.

Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.

I my, když budeme obživení při 2PJK dostaneme nová TĚLA oslavená duchem Božím (Boží Slávou), nebudeme tedy jen obživení duchové. Duch neboli samotný dech, který po naši smrti odchází k Bohu bez těla neexistuje a čeká na vzkříšení, aby se znovu spojil s naším tělem!

1 Janova 2x23: „Kdo popírá Syna, nemá ani Otce. Kdo vyznává Syna, má i Otce.“

1 Janova 4x:15: „Kdo vyzná, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu.“

Koloským 3x17: Všechno, cokoliv mluvíte nebo děláte, čiňte ve jménu Pána Ježíše a skrze něho děkujte Bohu Otci.

Trojice je mýtus!!!!!

Lída Rohalová
Príspevky: 911
Dátum registrácie: 10 Jan 2017, 10:40
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Lída Rohalová »

mikim napísal:Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
Z textu J 20,28 přímo nevyplývá, že by se Tomáš dotkl Ježíšových ran. To ale není podstatné. Podstatné je, že Tomáš prohlašuje: "Můj Pán a můj Bůh."

Ale protože název vlákna je "Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko", tak co třeba věta: "Ježíš není Bůh." A s výklady ohledně Trojice se odebéřte do příslušného vlákna.

mikim
Príspevky: 2261
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Lída Rohalová napísal:
mikim napísal:Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
Z textu J 20,28 přímo nevyplývá, že by se Tomáš dotkl Ježíšových ran. To ale není podstatné. Podstatné je, že Tomáš prohlašuje: "Můj Pán a můj Bůh."

Ale protože název vlákna je "Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko", tak co třeba věta: "Ježíš není Bůh." A s výklady ohledně Trojice se odebéřte do příslušného vlákna.
Vyplývá to z textu dříve:

Jan 20:25  I řekli jemu jiní učedlníci: Viděli jsme Pána. A on řekl jim: Leč uzřím v rukou jeho bodení hřebů, a vpustím prst svůj v místo hřebů, a ruku svou vložím v bok jeho, nikoli neuvěřím.

Můj Pán a Můj Bůh nemuselo znamenat Můj Bůh (Ježíš), ale mohlo klidně znamenat Můj Bůh (Otec), dále totiž upřesňuje kdo je u něj Ježíš:

Jan 20:31  Ale toto psáno jest, abyste věřili, že Ježíš jest Kristus, Syn Boží, a abyste věříce, život věčný měli ve jménu jeho.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

Lída Rohalová napísal:
mikim napísal:Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
Z textu J 20,28 přímo nevyplývá, že by se Tomáš dotkl Ježíšových ran. To ale není podstatné. Podstatné je, že Tomáš prohlašuje: "Můj Pán a můj Bůh."

Ale protože název vlákna je "Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko", tak co třeba věta: "Ježíš není Bůh." A s výklady ohledně Trojice se odebéřte do příslušného vlákna.
Ano a vzkriseni Jezis Kristus v teze kapitole jeste predtim jasne rika tato slova. ev Jana 20 kap.
"17 Ježíš jí řekl: „Přestaň se mě držet. Ještě jsem totiž nevystoupil k Otci. Jdi však k mým bratrům a řekni jim: ‚Vystupuji ke svému Otci a vašemu Otci a ke svému Bohu a vašemu Bohu.‘“"

Na zaver teto kapitoly jsou jasne napsana ta slova co uz vyse zminil uz Mikim a ty zapsal Jan po tom co Tomas v pritomnosti Krista zvolal muj Boze a muj Pana.

"...byla zapsána proto, abyste věřili, že Ježíš je KRISTUS, Boží Syn, a abyste prostřednictvím jeho jména měli život..."

Chapes vubec vyznam slova KRISTUS ? Kdyz ho pochopis i v souvislosti s timto textem pochopis i to proc Kristus neni stejnym BOHEM jak jeho OTEC.

"24 Potom konec, až předá království svému Bohu a Otci, když [předtím] přivede vniveč všechnu vládu a všechnu autoritu a moc. 25 Musí totiž kralovat, dokud mu [Bůh] nepoloží všechny nepřátele pod nohy. 26 Jako poslední nepřítel má být přivedena vniveč smrt. 27 [Bůh] totiž „mu všechno podřídil pod nohy“. Ale když říká, že ‚všechno bylo podřízeno‘, je zřejmé, že s výjimkou toho, kdo mu všechno podřídil. 28 Ale až mu bude podřízeno všechno, potom se také sám Syn podřídí Tomu, kdo mu podřídil všechno, aby Bůh byl každému vším." (1 Korintskym 15 kap.)

"Když se nalézal v lidské podobě, pokořil se a stal se poslušným až do smrti, ano, smrti na mučednickém kůlu. 9 Právě proto ho také Bůh vyvýšil do nadřazeného postavení a laskavě mu dal jméno, které je nad každým jiným jménem, 10 aby v Ježíšově jménu klekalo každé koleno těch v nebi a těch na zemi a těch pod zemskou půdou 11 a aby každý jazyk otevřeně uznával, že Ježíš Kristus je Pánem ke slávě Boha, Otce." (Filipskym 2 kap.)

I Satan je v Bibli oznacen za BOHA (2 Kor. 4:4). Budes tedy i jeho uctivat jako soucast nejakeho lidmi smysleneho a lidskou filozofii vicejedinneho BOHA ?

Kristovi uceni v teto veci meli zcela jasno i po Jezisove smrti a nenebevstoupeni, kde se posadil po PRAVICI TRONU NEJVYSSIHO BOHA OTCE - BOHA se svatym jmenem JHVH jako vykonavatel jeho svate vule. Bozske postaveni Krista tedy nikdy nijak neznizovalo autoritu JEDINEHO PRAVEHO BOHA OTCE jak sveho Otce oznacil ve sve modlidbe i sam Jezis (Jan 17:3).

"...není žádný Bůh kromě jednoho. 5 Ačkoli jsou totiž ti, kdo jsou nazýváni „bohy“, ať v nebi, nebo na zemi, právě jako je mnoho „bohů“ a mnoho „pánů“, 6 pro nás je skutečně jeden Bůh, Otec, z něhož je všechno, a my pro něho; a je jeden Pán, Ježíš Kristus, skrze něhož je všechno, a my skrze něho." (1 Kor 8 kap.)

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

mikim napísal:
Karol Schneider napísal:
ambassador napísal:
Hosť napísal:"Panna Maria oroduj za nas hriesnikov."
Když už jste na to klikli, přemýšleli jste o tom, proč by to měl adventista a vůbec protestant vyslovovat? Jen doufám, že to nenapsal někdo kdo je si vědom toho, že je jenom jeden přímluvce a žádný jiný "orodovník".

Jsou jen dvě oblasti:
1. Něco co je žádoucí změnit. Takové jsou podnětné a mohou být přínosem.
2. Něco co není možné změnit, to co by bylo zpronevěrou a snížením Boha.
Z toho důvodu některé otázky jsou z mého pohledu banální, forma zabavit se na účet adventismu.
"Protestanti sa veľmi silne stavajú proti tomu, aby bola Mária nazývaná „matkou Božou“, pretože to neučí Biblia. No ak je Pán Ježiš ako oni tvrdia časťou trojice, teda je Bohom v takom istom zmysle, ako jeho Otec, Mária by mala byť Bohorodičkou. Nepomôžu ani úskoky, že ona ho porodila iba ako človeka, pretože protestanti sami tvrdia, že Pán Ježiš je v jednej osobe Boh, aj človek (Bohočlovek). Ak je Bohom, musel byť Bohom vždy a nie sa ním stať. Svoje Božstvo by nemohol ani odložiť, alebo sa ho vzdať, čo len na krátku chvíľu (Žid. 13:8). Ak je teda trojica pravdou o Bohu, katolíci nazývajú Máriu Bohorodičkou oprávnene. Pred koncilom v Konstantinopole (r. 381) nikoho ani len nenapadlo, že Mária by mala byť matkou Božou, prišlo to logicky až po ustanovení trojice."

Viac tu: http://jedinyboh.webnode.sk/news/odporu ... i-biblii-/
Karol za ten odkaz na jediného pravého Boha ti dávám 1*, tak přehledně jsem to ještě nečetl, a budu odkaz odteď používat proti zastáncům falešné trojice...

ještě bych to poopravil a z 1* srazil na 1-, protože:

Ježíš byl oslaven božskou slávou již v nebi dávno předtím než byl svět, nikoliv až po vzkříšení a odchodu do nebe kde získal od Otce svou slávu znovu. A také samozřejmě neodešel do nebe jako duch (což je klasická bajka SJ), ale jako oslavený člověk, nebyl vzkříšen jako duch, ale bylo vzkříšeno Jeho tělo, které vylo následně oslaveno.

Jan 17x5: A nyní ty Otče, oslav mne svou slávou, kterou jsem měl u Tebe, dříve než byl svět.

Jan 17x24: Otče, chci, aby také ti, které jsi mi dal, byli se mnou tam, kde jsem já, ať hledí na mou slávu, kterou jsi mi dal, neboť jsi mě miloval již před založením světa.

Koloským 1x19: Plnost sama se rozhodla v něm přebývat…Bohu se zalíbilo všechnu plnost složit v něm/B21st./

Plnost Boží (Boha Otce nejvyššího) se v něm rozhodla přebývat, takže byl Božím Synem se všemi atributy Božství před založením světa i po vzkříšení. Ovšem to samozřejmě neplatilo, když byl člověkem zde na zemi.

Koloským 2x9: V něm je přece vtělena všechna plnost božství.

Filipským 2x6-8: Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl. 7 nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka 8 se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži.

Jan 14x28:…Jestliže mě milujete, měli byste se radovat, že jde k Otci, neboť Otec je větší než já.

Matouš 20:23: Praví jim: "Můj kalich budete pít, ale udělovat místa po mé pravici či levici není má věc; ta místa patří těm, jimž je připravil můj Otec."

Začínám věřit tomu, že jak říká Ježíš, že Jeho Otec je větší jak On tak to neříká jen proto, že je v tu chvíli jen jako člověk na zemi a Otec v nebi je vyšší, ale protože je Otec opravdu vyšší bytostí než On, který může udělovat místa po pravici i levici, což ani Ježíš po vzkříšení a obdržení své slávy jako Boží Syn nemůže udělovat (i když by to samozřejmě jistě zvládl také).

Proto věřím, že mít plnost Boží neznamená rovná se ve všem stejně Bohu Otci, ale znamená to, že jsou ve všem myšlení a konání zajedno a může třeba odpouštět i hříchy jako Jeho Otec.

Marek 2x5: Když Ježíš viděl jejich víru, řekl ochrnutému: „Synu, odpouštějí se ti hříchy“.

Marek 2x7: „ Co to ten člověk říká? Rouhá se! Kdo jiný může odpouštět hříchy než Bůh!“

V nebi byl Božím Synem ve kterém byla přímo vtělena všechny plnost boží, na zemi byl člověkem ve kterém byla také nepřímo "vtělena" plnost Boží skrze Otce který byl s ním jako člověkem, a dělal skrze Ježíše Krista všechny zázraky, tzn., že ni jeden zázrak Ježíš nevykonal sám za sebe (ze sebe svou mocí), protože žádnou svou boží moc neměl (byla potlačena zatímco byl člověkem). A nepřišel konat svou vůli, ale Boží vůli.

Skutky 2x22: Muži izraelští, slyšte tato slova: Ježíše Nazaretského Bůh potvrdil před vašimi zraky mocnými činy, divy a znameními, která mezi vámi skrze něho činil, jak sami víte.

Skutky 10x38: Bůh obdařil Ježíše z Nazareta Duchem svatým a mocí, Ježíš procházel zemí, všem pomáhal a uzdravoval všechny, kteří byli v moci ďáblově, neboť Bůh byl s ním.

Židům 10x5-7: Proto Kristus říká, když přichází na svět: „Oběti ani dary jsi nechtěl, ale dal jsi mi tělo. V zápalné oběti ANI V OBĚTI ZA HŘÍCH, Bože jsi nenašel zalíbení. Proto jsem řekl: Zde jsem, abych konal, Bože, tvou vůli, jak je o mě v tvé knize psáno.

Lukáš 24:25-26: A on/pozn.Ježíš/ jim řekl: „Jak jste nechapaví! To je Vám tak těžké uvěřit všemu, co mluvili proroci! Což neměl Mesiáš to vše vytrpět a tak vejít do své slávy?


Ježíš vstal z mrtvých jako člověk Pán Ježíš nikoliv jako duch:

Židům 13x20: A Bůh pokoje, který pro krev stvrzující věčnou smlouvu vyvedl z mrtvých velikého pastýře ovcí, našeho Pána Ježíše.

1. Petrova 3x18: Vždyť i Kristus dal svůj život jednou provždy za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu. Byl usmrcen v těle, ale obživen Duchem.

Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.

I my, když budeme obživení při 2PJK dostaneme nová TĚLA oslavená duchem Božím (Boží Slávou), nebudeme tedy jen obživení duchové. Duch neboli samotný dech, který po naši smrti odchází k Bohu bez těla neexistuje a čeká na vzkříšení, aby se znovu spojil s naším tělem!

1 Janova 2x23: „Kdo popírá Syna, nemá ani Otce. Kdo vyznává Syna, má i Otce.“

1 Janova 4x:15: „Kdo vyzná, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu.“

Koloským 3x17: Všechno, cokoliv mluvíte nebo děláte, čiňte ve jménu Pána Ježíše a skrze něho děkujte Bohu Otci.

Trojice je mýtus!!!!!
Mikime pro vyjasneni. Vis jake telo mel Kristus v pritomnosti nejvyssiho BOHA JHVH OTCE driv nez jim byl poslan na zem jako dokonaly clovek ?

Kristus ziskal presne to same telo, ktere mel i predtim. Neslysel si jeste o zhmotnovani se duchovnych bytosti andelu, ktere navstevovali lidi jako poslove vyslany Bohem ? Priklad setkani Jakoba s andelem s kterym dokonce zapasil, kde bylo pak pozdeji zapsano i to, ze Jakob videl BOHA. Lidi velice casto zapominaji ze titul BUH je obecne i v Bibli uzivan pro oznaceni osob s velkou moci a mimo NEJVYSSIHO, VSEMOHOUCIHO a VECNEHO BOHA JHVH OTCE je tedy takovyto titul uzivan i jinymi osobami a preci tyto osoby nejsou predmetem uctivani jako soucast nejakeho tajemneho vicejedinneho Boha.

Nejvecsi chaos v teto veci maji lidi prave pro odstraneni BOZIHO SVATEHO JMENA JHVH z textu Bible. Kdyby tam tohle OTCOVO svate jmeno zustalo zachovano, tak jak bylo zapsano i v puvodnim textu nikdo by pak uz nemel pochyby o tom kdo je tim BOHEM od ktereho je VSE, ze je to OTEC a jeho jmeno je JHVH.

Tim, ze prolhani krestanski odpadlici zacili misto Boziho svateho jmena JHVH uzivat pouze titul PAN stejne jak to v minulosti pro svoji spatnou tradici udelali ze strachu pred znesvetenim tohoto Otcova jmena i zide, tak titulem PAN, ktery pozdeji ziskal od OTCE jako pomazany KRAL (MESIAS) Jezis zacal byl zamenovat za OTCOVO Bozi svate jmeno JHVH.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

Mikime dale never podvodne prelozenym textum, ktery zcela jasne odporuji jak uceni celeho PISMA tak i kontextu jakym ji i tebou vyse citovany text z Filipanum 2 kap.

Spravna citace, ktera je i v souladu s kontextem a pak i dalsimi zminkami o dane veci i v jinych castech Pisma je takovahle.

"5 Zachovejte si takový myšlenkový postoj, jaký měl i Kristus Ježíš, 6 který, ačkoli existoval v Boží podobě, neuvažoval o tom, že by něco uchvátil, totiž aby byl roven Bohu. 7 Ne, ale zřekl se sám sebe, přijal podobu otroka a stal se podobným lidem. 8 Více než to: Když se nalézal v lidské podobě, pokořil se a stal se poslušným až do smrti, ano, smrti na mučednickém kůlu. 9 Právě proto ho také Bůh vyvýšil do nadřazeného postavení a laskavě mu dal jméno, které je nad každým jiným jménem, 10 aby v Ježíšově jménu klekalo každé koleno těch v nebi a těch na zemi a těch pod zemskou půdou 11 a aby každý jazyk otevřeně uznával, že Ježíš Kristus je Pánem ke slávě Boha, Otce."

srovnej si to s temito texty

(Kolosanům 1:15) On je obrazem neviditelného Boha, prvorozeným všeho stvoření,
(Hebrejcům 1:3) On je odleskem [jeho] slávy a přesným znázorněním samotné jeho bytosti a udržuje všechny věci slovem své moci; a když způsobil očištění za naše hříchy, posadil se po pravici Majestátu ve výšinách.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

Lída Rohalová napísal:
mikim napísal:Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
Z textu J 20,28 přímo nevyplývá, že by se Tomáš dotkl Ježíšových ran. To ale není podstatné. Podstatné je, že Tomáš prohlašuje: "Můj Pán a můj Bůh."

Ale protože název vlákna je "Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko", tak co třeba věta: "Ježíš není Bůh." A s výklady ohledně Trojice se odebéřte do příslušného vlákna.
Jezis je MOCNYM BOHEM ustanovenym do autority PANA a KRALE NEJVYSSIM a VSEMOHOUCIM BOHEM JHVH OTCEM. Pouze OTEC je VECNYM BOHEM od ktereho je VSE. Kristus ma svuj pocatek a SKRZE neho OTEC vytvoril VSE.

"A dnem i nocí nemají odpočinek, neboť říkají: „Svatý, svatý, svatý je Jehova Bůh, Všemohoucí, který byl a který je a který přichází.“
9 A když živí tvorové vzdávají slávu a čest a díky Tomu, který sedí na trůnu, Tomu, který žije po celou věčnost, 10 těch čtyřiadvacet starších padá před Tím, který sedí na trůnu, a uctívají Toho, který žije po celou věčnost, a metají své koruny před trůn a říkají: 11 „Hoden jsi, Jehovo, ano náš Bože, přijmout slávu a čest a moc, protože jsi stvořil všechny věci a z tvé vůle existovaly a byly stvořeny.“" (Zjeveni Jana 4 kap.)

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko?

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

Lída Rohalová napísal:
mikim napísal:Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
Z textu J 20,28 přímo nevyplývá, že by se Tomáš dotkl Ježíšových ran. To ale není podstatné. Podstatné je, že Tomáš prohlašuje: "Můj Pán a můj Bůh."

Ale protože název vlákna je "Aká veta sa adventistovi vyslovuje veľmi ťažko", tak co třeba věta: "Ježíš není Bůh." A s výklady ohledně Trojice se odebéřte do příslušného vlákna.
Jezis je MOCNYM BOHEM DOCASNE ustanovenym do autority PANA a KRALE vuci vsem ostatnim tvorum ve stvoreni NEJVYSSIM a VSEMOHOUCIM BOHEM JHVH OTCEM. Pouze OTEC je VECNYM BOHEM od ktereho je VSE. Kristus ma svuj pocatek a SKRZE neho OTEC vytvoril VSE.

"A dnem i nocí nemají odpočinek, neboť říkají: „Svatý, svatý, svatý je Jehova Bůh, Všemohoucí, který byl a který je a který přichází.“
9 A když živí tvorové vzdávají slávu a čest a díky Tomu, který sedí na trůnu, Tomu, který žije po celou věčnost, 10 těch čtyřiadvacet starších padá před Tím, který sedí na trůnu, a uctívají Toho, který žije po celou věčnost, a metají své koruny před trůn a říkají: 11 „Hoden jsi, Jehovo, ano náš Bože, přijmout slávu a čest a moc, protože jsi stvořil všechny věci a z tvé vůle existovaly a byly stvořeny.“" (Zjeveni Jana 4 kap.)[/quote]

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných