Karol Schneider napísal:ambassador napísal:Hosť napísal:"Panna Maria oroduj za nas hriesnikov."
Když už jste na to klikli, přemýšleli jste o tom, proč by to měl adventista a vůbec protestant vyslovovat? Jen doufám, že to nenapsal někdo kdo je si vědom toho, že je jenom jeden přímluvce a žádný jiný "orodovník".
Jsou jen dvě oblasti:
1. Něco co je žádoucí změnit. Takové jsou podnětné a mohou být přínosem.
2. Něco co není možné změnit, to co by bylo zpronevěrou a snížením Boha.
Z toho důvodu některé otázky jsou z mého pohledu banální, forma zabavit se na účet adventismu.
"Protestanti sa veľmi silne stavajú proti tomu, aby bola Mária nazývaná „matkou Božou“, pretože to neučí Biblia. No ak je Pán Ježiš ako oni tvrdia časťou trojice, teda je Bohom v takom istom zmysle, ako jeho Otec, Mária by mala byť Bohorodičkou. Nepomôžu ani úskoky, že ona ho porodila iba ako človeka, pretože protestanti sami tvrdia, že Pán Ježiš je v jednej osobe Boh, aj človek (Bohočlovek). Ak je Bohom, musel byť Bohom vždy a nie sa ním stať. Svoje Božstvo by nemohol ani odložiť, alebo sa ho vzdať, čo len na krátku chvíľu (Žid. 13:8). Ak je teda trojica pravdou o Bohu, katolíci nazývajú Máriu Bohorodičkou oprávnene. Pred koncilom v Konstantinopole (r. 381) nikoho ani len nenapadlo, že Mária by mala byť matkou Božou, prišlo to logicky až po ustanovení trojice."
Viac tu:
http://jedinyboh.webnode.sk/news/odporu ... i-biblii-/
Karol za ten odkaz na jediného pravého Boha ti dávám 1*, tak přehledně jsem to ještě nečetl, a budu odkaz odteď používat proti zastáncům falešné trojice...
ještě bych to poopravil a z 1* srazil na 1-, protože:
Ježíš byl oslaven božskou slávou již v nebi dávno předtím než byl svět, nikoliv až po vzkříšení a odchodu do nebe kde získal od Otce svou slávu znovu. A také samozřejmě neodešel do nebe jako duch (což je klasická bajka SJ), ale jako oslavený člověk, nebyl vzkříšen jako duch, ale bylo vzkříšeno Jeho tělo, které vylo následně oslaveno.
Jan 17x5:
A nyní ty Otče, oslav mne svou slávou, kterou jsem měl u Tebe, dříve než byl svět.
Jan 17x24: Otče, chci, aby také ti, které jsi mi dal, byli se mnou tam, kde jsem já,
ať hledí na mou slávu, kterou jsi mi dal, neboť jsi mě miloval již před založením světa.
Koloským 1x19:
Plnost sama se rozhodla v něm přebývat…Bohu se zalíbilo všechnu plnost složit v něm/B21st./
Plnost Boží (Boha Otce nejvyššího) se v něm rozhodla přebývat, takže byl Božím Synem se všemi atributy Božství před založením světa i po vzkříšení. Ovšem to samozřejmě neplatilo, když byl člověkem zde na zemi.
Koloským 2x9: V něm je přece vtělena všechna plnost božství.
Filipským 2x6-8:
Způsobem bytí byl roven Bohu, a přece na své rovnosti nelpěl. 7 nýbrž sám sebe zmařil, vzal na sebe způsob služebníka, stal se jedním z lidí. A v podobě člověka 8 se ponížil, v poslušnosti podstoupil i smrt, a to smrt na kříži.
Jan 14x28:…Jestliže mě milujete, měli byste se radovat, že jde k Otci, neboť Otec je větší než já.
Matouš 20:23: Praví jim: "Můj kalich budete pít, ale udělovat místa po mé pravici či levici není má věc; ta místa patří těm, jimž je připravil můj Otec."
Začínám věřit tomu, že jak říká Ježíš, že Jeho Otec je větší jak On tak to neříká jen proto, že je v tu chvíli jen jako člověk na zemi a Otec v nebi je vyšší, ale protože je Otec opravdu vyšší bytostí než On, který může udělovat místa po pravici i levici, což ani Ježíš po vzkříšení a obdržení své slávy jako Boží Syn nemůže udělovat (i když by to samozřejmě jistě zvládl také).
Proto věřím, že mít plnost Boží neznamená rovná se
ve všem stejně Bohu Otci, ale znamená to, že jsou ve všem myšlení a konání zajedno a může třeba odpouštět i hříchy jako Jeho Otec.
Marek 2x5: Když Ježíš viděl jejich víru, řekl ochrnutému: „Synu, odpouštějí se ti hříchy“.
Marek 2x7: „ Co to ten člověk říká? Rouhá se! Kdo jiný může odpouštět hříchy než Bůh!“
V nebi byl Božím Synem ve kterém byla přímo vtělena všechny plnost boží, na zemi byl člověkem ve kterém byla také nepřímo "vtělena" plnost Boží skrze Otce který byl s ním jako člověkem, a dělal skrze Ježíše Krista všechny zázraky, tzn., že ni jeden zázrak Ježíš nevykonal sám za sebe (ze sebe svou mocí), protože žádnou svou boží moc neměl (byla potlačena zatímco byl člověkem). A nepřišel konat svou vůli, ale Boží vůli.
Skutky 2x22: Muži izraelští, slyšte tato slova: Ježíše Nazaretského Bůh potvrdil před vašimi zraky mocnými činy, divy a znameními, která mezi vámi skrze něho činil, jak sami víte.
Skutky 10x38: Bůh obdařil Ježíše z Nazareta Duchem svatým a mocí, Ježíš procházel zemí, všem pomáhal a uzdravoval všechny, kteří byli v moci ďáblově, neboť Bůh byl s ním.
Židům 10x5-7: Proto Kristus říká, když přichází na svět: „Oběti ani dary jsi nechtěl, ale dal jsi mi tělo. V zápalné oběti ANI V OBĚTI ZA HŘÍCH, Bože jsi nenašel zalíbení.
Proto jsem řekl: Zde jsem, abych konal, Bože, tvou vůli, jak je o mě v tvé knize psáno.
Lukáš 24:25-26: A on/pozn.Ježíš/ jim řekl: „Jak jste nechapaví! To je Vám tak těžké uvěřit všemu, co mluvili proroci!
Což neměl Mesiáš to vše vytrpět a tak vejít do své slávy?
Ježíš vstal z mrtvých jako člověk Pán Ježíš nikoliv jako duch:
Židům 13x20: A Bůh pokoje, který pro krev stvrzující věčnou smlouvu vyvedl z mrtvých velikého pastýře ovcí, našeho Pána Ježíše.
1. Petrova 3x18: Vždyť i Kristus dal svůj život jednou provždy za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby nás přivedl k Bohu. Byl usmrcen v těle, ale obživen Duchem.
Ptám se může někdo jako po vzkříšení obživený duch jíst, pít a nechat se ošahávat Tomášem, který se dotkl jeho ran v dlaních a na nohou? Může mít Bohem obživený duch vůbec rány na těle, který se dá dotknout?
Jako duch zcela určitě ne, ale jako ten kdo má obživené duchovní tělo Slávou Boží ano.
I my, když budeme obživení při 2PJK dostaneme nová TĚLA oslavená duchem Božím (Boží Slávou),
nebudeme tedy jen obživení duchové. Duch neboli samotný dech, který po naši smrti odchází k Bohu bez těla neexistuje a čeká na vzkříšení, aby se znovu spojil s naším tělem!
1 Janova 2x23: „Kdo popírá Syna, nemá ani Otce. Kdo vyznává Syna, má i Otce.“
1 Janova 4x:15:
„Kdo vyzná, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v Bohu.“
Koloským 3x17: Všechno, cokoliv mluvíte nebo děláte, čiňte ve jménu Pána Ježíše a skrze něho děkujte Bohu Otci.
Trojice je mýtus!!!!!